Nem vagyok tökéletes lány. A hajam nem áll mindig jól és gyakran elbukom.Sokszor ügyetlen vagyok, és néha összetörik a szívem.Van, hogy veszekszem a barátaimmal és vannak napok, amikor semmi se sikerül.

Címkék

Archívum

Búcsú szó

2012.03.05. 20:35

szerző: Belle Stanislav

Nem feledem a szép napokat, 

Mely mosolyt és boldogságot hozott kicsi szívemnek,

A napokat, amelyek megtanítottak újra élni, 

Újra érezni a szív gyönyöreit.

 

Úja boldognak érezni magamat?

Azt hittem ez már csak múló pillanat.

De jöttél te és a szívem lángra kapott, 

És így éreztem újra boldog, vagyok.

 

Bár elmegyek, és a jövőt nem tudhatom,

 De azt igen, hogy tiszta szívemből szeretlek de nagyon.

 Szívem mindig veled lesz hisz neked ígértem 

 S ha eljön majd a nap veled, leszek édesem.

Címkék: vers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://memoire.blog.hu/api/trackback/id/tr934291307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása