Nem vagyok tökéletes lány. A hajam nem áll mindig jól és gyakran elbukom.Sokszor ügyetlen vagyok, és néha összetörik a szívem.Van, hogy veszekszem a barátaimmal és vannak napok, amikor semmi se sikerül.

Címkék

Archívum

Szerelem

2012.03.27. 20:48

szerző: Belle Stanislav

Szerelem

 

Mikor szívem egyre jobban éget,

 

Érzem, hogy napról – napra jobban szeretlek téged,

 

Csókod sohasem fogom elfeledni,

 

Mert megtanítottál engem szeretni!

 

 

 

Érezni forró csókod mely lázba hozza testem,

 

S egymáshoz bújva arra kérlek kedvesem,

 

Mutasd meg nekem mi az a szerelem,

 

Kéjben izzó testtel érzem át kedvesem!

 

Címkék: vers

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://memoire.blog.hu/api/trackback/id/tr464344457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása